Subject: Koostööleping ristumiskoha ehitamiseks * Põllumehe
From: "Toomas Kliimask" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:10:54 +0300

Tere

Vastavalt kahele kehtestatud detailplaneeringule soovime alustada
riigiteega ristumiste projekteerimisega.

Puudutatud riigiteed: Kurna-Tuhala 11115/Öövahi tee ristmik;  Öövahi tee;
Kangru tee 11505

Sellega seoses palume Teilt koostöölepingut ja tehnilisi tingimusi

Detailplaneeringud:

*	Rae vald, Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneering (DP1085)
K-Projekt töö nr.19120
*	Kiili vald, Kangru tee 2 detailplaneering. K-projekt töö 19159

Planeeringu materjalidest lisatud põhijoonised.

Lugupidamisega

TOOMAS KLIIMASK / Arendusprojektide projektijuht

+372 5254 083 / [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

OÜ Astlanda Ehitus /
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.astlanda.ee/__;!!HBVxBjZwpQ!yCqWxBm
5p-qeS0g9lxwcA1gdp5Q8Gim9m3I6xoX3PkLTQNI6s4yg9VwNFIHdCIySVhUU6oEwmMTS0FVyd
AuTsAjyAsVv$> www.astlanda.ee